Lisa X Hockey App

LISA X Hockey App

Alle communicatie over de club gaat via de LISA X Hockey App. Ook het aan- en afmelden voor wedstrijden. De LISA X Hockey App is beschikbaar voor IOS en Android via de App Store en de Play Store.

Troubleshooting

Weet je niet hoe je in de LISA app komt?

Geen probleem, met onderstaande instructie komt het in orde.

1. Installeer de LISA X Hockey app op je telefoon (als je dat nog niet gedaan hebt). De links vind je hierboven.
  2. Open de LISA app.
  3. Tik of swipe todat je komt bij het scherm waarin je je club kunt kiezen. => Kies Magnus.
  4. In het inlogscherm vul je nog niets in maar kies je "wachtwoord vergeten?"
  5. Gebruik hierbij je lidnummer en het emailadres dat je destijds hebt opgegeven aan Magnus*.
  6. Kies "Reset mijn wachtwoord".
  7. Ga naar je mail-app. Na een paar minuten krijg je daar een mail met het onderwerp: "S.M.H.C. Magnus Wachtwoord reset".
  8. Open de mail en klik op de link die daarin staat: "Wachtwoord opnieuw instellen".
  9. Kies een nieuw wachtwoord en onthoud dat goed (of noteer het ergens).
  10. Ga terug naar de Lisa app en log in met je lidnummer en het nieuwe wachtwoord.

Kom je er echt niet uit, stuur dan een mail aan secretaris@hockeyclubmagnus.nl.

* Je lidnummer vind je o.a. in de Welkomstmail, zoek in je mailbox op "Welkom bij Magnus". Als je die Welkomstmail niet meer kunt vinden, stuur dan een bericht aan secretaris@hockeyclubmagnus.nl met de naam van het lid waarvoor je de inloggegevens wil aanvragen. Wij zoeken dan eea uit en komen er zsm bij je op terug.