Sponsormogelijkheden

Bij Magnus zijn we goed in hockey. Dat is onze core business, daar ligt onze focus.

Dat willen we natuurlijk gewoon zo houden en onze sponsors zijn onmisbaar om dat voor elkaar te krijgen. Niet alleen vanwege de financiële steun, maar ook vanwege de betrokkenheid en de uitstraling: sponsors verbinden hun naam aan onze club.

Dat doen ze niet voor niets. Om het onze sponsors makkelijk te maken hebben we drie

formules ontwikkeld: TOPSCORE, WIN-WIN en FASHIONISTA.

Maar misschien heb je zelf een goed idee - praten we graag over! Sponsoring in natura, een creatieve mix van onze formules of Vriend van Magnus worden: wij staan overal voor open.

Je kunt Magnus al sponsoren voor 50 euro.

sponsor@hockeyclubmagnus.nl

Topscore

Dat is jouw doel. Met jouw bedrijf wil jij gewoon de beste zijn. Sterker nog: dat zijn jullie al. En dat mag iedereen weten! Topscore van Magnus is dan een logische sponsorformule. Maximale zichtbaarheid verzekerd. Natuurlijk langs het veld, maar ook online. Heel Noord-Holland komt bij Magnus.

Wat: bord langs het veld

prijs: €295 per jaar

Win-Win

Je bekijkt de dingen graag zakelijk. Investeren is prima, en een goed rendement is zeker niet verkeerd. Maar rendement is niet altijd in harde euro's uit te drukken. Maatschappelijke betrokkenheid, gunfactor en teamspirit zijn cruciaal voor succes. Sponsor een team van Magnus met ons win-win pakket en sla twee vliegen in één klap.

Wat: logo op teamkleding

prijs: €175 per jaar

Fashionista

Natuurlijk, het gaat om de inhoud. Maar een mooie verpakking i s toch ook niet gek. Je bent je bewust van de positieve impact van een sportieve en stijlvolle uitstraling. Word fashionista bij Magnus - basisplaats verzekerd! Als shirtsponsor zit je bovenop elk doelpunt, verdedig je mee en controleer je het complete middenveld. Een bredere positionering kunnen we niet bedenken.

Wat: logo op 200 wedstrijdshirts

prijs: vanaf €750 per jaar

Waarom Sponsor worden?

Magnus is de hockeyclub van Schagen en omstreken. We hebben een gezellig, klein clubhuis en één kunstgrasveld. Sportiviteit staat bij Magnus voorop. We juichen de prestaties van onze hockeyers toe en stimuleren sportief gedrag tussen en langs de lijn. Magnus is een jonge club: we hebben veertien jeugdteams en één veteranen team. De teams spelen elke week een wedstrijd en trainen twee keer per week. Door het jaar heen organiseert Magnus voor de jeugd ook speciale hockeyclinics.

Magnus communiceert digitaal: via de eigen website, Facebook en Instagram. Ook 'halen ' we af en toe de lokale krant. Kortom: we doen er alles aan om in beeld te komen én te blijven bij sportminnend Schagen en omstreken.

Om onze sportieve ambities te realiseren hebben we ondersteuning nodig van buitenaf. We stellen de contributie bewust niet te hoog omdat we de financiële drempel om te gaan hockeyen zo laag mogelijk willen houden. Sponsor Magnus en geef het hockey in Schagen een boost. Dat geeft gegarandeerd energie!

sponsor@hockeyclubmagnus.nl